پيام استانداربمناسبت كنگره شهيدان استان
انقلاب شكوهمند اسلامي ما بارقه اي از انقلاب بزرگ كربلا بود و فرهنگ ما با فرهنگ عاشورا از ديرباز گره خورده و عجين گشته است و حماسه ايثار و شهادتي كه در هشت سال دفاع مقدس و در عنفوان پيروزي انقلاب به برگ و بار نشست ريشه در عمق باورهاي عاشورائي ما داشت



بسم رب الشهداء و الصديقين

با صبا در چمن لاله سحر مي گفتم كه شهيدان كه اند اينهمه خونين كفنان

انقلاب شكوهمند اسلامي ما بارقه اي از انقلاب بزرگ كربلا بود و فرهنگ ما با فرهنگ عاشورا از ديرباز گره خورده و عجين گشته است و حماسه ايثار و شهادتي كه در هشت سال دفاع مقدس و در عنفوان پيروزي انقلاب به برگ و بار نشست ريشه در عمق باورهاي عاشورائي ما داشت و پايداري و پاسداري و دوري از ذلت و ستم يادگار سبزي بود كه سالار شهيدان عالم به ما آموخت.
پيروزي و سرافرازي و عزت ما هرچه هست مرهون رهبري سلاله پاك زهرا حضرت امام خميني (ره)، ايثار شهيدان و بسيجيان و پشتوانه مخلصانه ملت قهرمان بود.

اينك ما مانده ايم و بار مسؤوليتي سنگين؛ اينك ما مانده ايم و آينده اي كه به انقلاب جهاني مهدي موعود(عج) متصل مي شود و گذشته اي كه لبريز از خون و آتش و قيام و ايستادگي است؛ اينك ما مانده ايم و پنجره هايي به سوي خاطره هايي سبز و ياد راست قامتان جاودانه تاريخ، شهيداني كه به خون افتادند تا درخت راستي و فضيلت ايستاده بماند، به خون غلطيدند تا اسلام ببالدو قرآن برگ و بار دهد؛اينك مائيم و دشمناني قسم خورده كه بنيان اسلام را بر باد مي خواهند و مظلوماني كه چشم اميد به انقلاب ما دوخته اند. مائيم و شبيخون فرهنگي بنياد كن و اما مائيم و دلهاي پاك و مردمي هوشيار و هميشه در صحنه و جواناني مستعد و دلباخته به پاكيها و فضيلت ها.

زمان، زمان آزمون و امتحان است و در محضر خدا و شهيدان هر آنچه در توان داريم بايد در طبق اخلاص نهيم و اشاعه فرهنگ شهادت و اخلاص وزنده نگهداشتن ياد و نام سرخ، اما هميشه سبزشهيدان؛ وظيفه ايست در اين ميان مشترك و سازنده! و كنگره بزرگداشت سومين شهيد محراب، سرداران و 4000 شهيد استان يزد رخداد معنوي و اجتماعي در اين راستاست، رخدادي كه بي شك همه دلهاي عاشق را بخود جذب مي كند. رخدادي كه ميثاقي است دوباره با آرمان امام و شهيدان و پيماني است با مقام عظماي ولايت كه تا آخرين نفس و تا آخرين قطره خون ايستاده ايم و اخطاريست به آمريكاي جهانخوار و همه خائنان به انقلاب و اسلام كه عرصه سيمرغ جولانگه مگساني چون شما نيست.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان دارالعباده و در رأس آنها سالار شهيدان استانمان شهيد محراب حضرت آيت الله صدوقي، به همه دست اندركاران اين كنگره خدا قوت مي گويم و مردم فهيم و با وفاي استان و مسؤولان و مديران را به همكاري و همدلي با اين كنگره بزرگ دعوت مي كنم.

والعاقبه للمتقين

ابوالقاسم عاصي

                                                        يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا